Педери марширају градом?!
+50
Ultra' Style
Ултрас КВ
сицилија
навијачкаСвест!
urosh
adolescent34
ВИТЕЗОВИ_ОБИЛИЋ
ЈованКК
Gusari-Budva
Stracciatella
dzeparos
ФкБАЧКАпаланка
Хашишар
Београд
Крагујевац
Tofi
Милош цзв
Casuals
Ултрас
верСе
Плава крв
Само ти...
varvar
psyhomaster
КМПН - БОРЧА
Паранормал
Бошке
TB_BANDIT
Lud rodjen!
Hordas
WSC
Инвалид
ПАОКАРА
Fred Perry
WTF.exe
Xepoj
SOMI [RD-KG]^^[A.C.A.B.]
Ђомла Београд
Blitzkrieg
Uzi
VOLIM PROLETER
_JuZnI_Fr0nT_1990
УлтраСрбија
Балканац
фики_кершме
Паок*
boy
CasualMente
визант
consigliere
54 posters
- Ултрас КВКорисник
- Број порука : 3132
Локација : Краљево
Регистрован : 26.11.2009
Re: Педери марширају градом?!
3/10/2010, 09:07
https://www.youtube.com/watch?v=xa6yJv1IqF0&feature=player_embedded
9.10 породична шетња
9.10 породична шетња
- CasualMenteКорисник
- Број порука : 5426
Локација : Београд
Регистрован : 29.07.2008
Re: Педери марширају градом?!
3/10/2010, 12:03
Ултрас КВ ::https://www.youtube.com/watch?v=xa6yJv1IqF0&feature=player_embedded
9.10 породична шетња
ОБАВЕЗА!
Re: Педери марширају градом?!
4/10/2010, 01:24
Са Вукајлије ::Parada ponosa
Kada se oženiš/udaš, skućiš, dobiješ decu, nakon 10-ak godina ustaneš ujutru za posao, pogledaš kroz prozor i vidiš svoju decu kako sa decom iz komšiluka paradirajući rančevima i sveskama idu u školu. E to je parada ponosa.
- Ultra' StyleКорисник
- Број порука : 215
Локација : Будва
Регистрован : 21.03.2010
Re: Педери марширају градом?!
7/10/2010, 11:53
http://www.dverisrpske.com/tekst/1872940
- Ултрас КВКорисник
- Број порука : 3132
Локација : Краљево
Регистрован : 26.11.2009
Re: Педери марширају градом?!
7/10/2010, 21:53
У суботу, 9. октобра, са својом ужом и широм породицом, а верујем и хиљадама других породичних људи, излазим на протест ЗА ОДБРАНУ ПОРОДИЦЕ И ОТКАЗИВАЊЕ ГЕЈ ПАРАДЕ:
-Зато што 30.000 Срба годишње више умре него што се роди!
-Зато што смо међу најстаријим становништвима на свету!
-Зато што имамо у просеку испод једног детета по браку!
-Зато што не желим да будемо међу првима у свету једино по броју наркомана, алкохоличара, секти и самоубистава!
-Зато што мислим да себи не смемо да дозволимо преко 150.000 абортуса годишње!
-Зато што је бела куга права тема којом треба сви да се бавимо, а не геј парада!
-Зато што ме нико на изборима није питао да ли сам за организацију геј параде у Београду!
-Зато што не дозвољавам да се од мојих пара плаћају трошкови организације ове срамне манифестације!
-Зато што се не плашим да исповедим учење своје вере и тражим да буду поштоване а не понижаване све моје светиње!
-Зато што снаге безбедности државе Србије треба да штите територијални интегритет и суверенитет, а не геј параду!
-Зато што државни пројекат треба да буде ПОМОЋ ПОРОДИЦИ, а не геј парадирању!
-Зато што је режим који организује ову параду распродао све: од територија, преко природних и привредних ресурса, до јавног морала и друштвених вредности, а сада насрће и на моју породицу и хоће да ми преваспитава децу, што им не дам!
-Зато што ће ако их не зауставимо ове године следећи пут да парадирају нашим вртићима, школама и кућама!
-Зато што неће стати на паради, јер је свуда у свету њихов следећи захтев легализација хомосексуалних бракова и усвајање деце, а потом и спуштање границе дозвољености педофилије и инцеста!
-Зато што ће ме унуци питати где сам био кад су уводили неморал и мењали лик српског народа, а ја морам да имам одговор!
-Зато што припадам већинској и традиционалној Србији која је у мањини на медијској и политичкој сцени, а то је кршење воље и владавине народа!
-Зато што ми је породица важнија од Европске Уније!
-Зато да би провокативна парада 10. октобра била отказана!
-Зато што нећу више да ћутим, да се повлачим, да кукам, да им дозвољавам да ме вређају и понижавају – хоћу да им покажем да се не бојим да волим Србију и наше националне, духовне и моралне вредности.
Бићу тамо са својом породицом - због својих предака, због себе и своје породице, због потомака!
Бићу тамо јер верујем у породичне вредности и не дам да нам намећу неморал и лажне и непотребне теме док Србија пропада у духовном, моралном, биолошком, економском, социјалном, привредном и сваком другом државном погледу!
Излазим у Породичну шетњу да се упознам са другим породичним људима и да сви заједно покажемо снагу породице и супротставимо се онима који су уништили све, а сад хоће и наше породице! ** **Не дам! Ово је моја борба! Ово је само почетак нашег организовања у друштвени покрет српских породица: Покрет за живот, јер живот је на нашој страни!
За одбрану породице и отказивање геј параде! За маму и тату! За живот нерођеног детета! За вишедетне породице! За Лигу српских породица!
Субота, 9. октобар, Београд, Студентски Плато у 13 часова!
Породична шетња ЗА ОДБРАНУ ПОРОДИЦЕ И ОТКАЗИВАЊЕ ГЕЈ ПАРАДЕ!
Покажимо снагу породице! Супротставимо се онима који су уништили све, а сад хоће и наше породице!
Не дам! Видимо се у суботу
Аутор је један од оснивача и уредника часописа ДВЕРИ СРПСКЕ и секретар Управног одбора Српског сабора Двери.
-Зато што 30.000 Срба годишње више умре него што се роди!
-Зато што смо међу најстаријим становништвима на свету!
-Зато што имамо у просеку испод једног детета по браку!
-Зато што не желим да будемо међу првима у свету једино по броју наркомана, алкохоличара, секти и самоубистава!
-Зато што мислим да себи не смемо да дозволимо преко 150.000 абортуса годишње!
-Зато што је бела куга права тема којом треба сви да се бавимо, а не геј парада!
-Зато што ме нико на изборима није питао да ли сам за организацију геј параде у Београду!
-Зато што не дозвољавам да се од мојих пара плаћају трошкови организације ове срамне манифестације!
-Зато што се не плашим да исповедим учење своје вере и тражим да буду поштоване а не понижаване све моје светиње!
-Зато што снаге безбедности државе Србије треба да штите територијални интегритет и суверенитет, а не геј параду!
-Зато што државни пројекат треба да буде ПОМОЋ ПОРОДИЦИ, а не геј парадирању!
-Зато што је режим који организује ову параду распродао све: од територија, преко природних и привредних ресурса, до јавног морала и друштвених вредности, а сада насрће и на моју породицу и хоће да ми преваспитава децу, што им не дам!
-Зато што ће ако их не зауставимо ове године следећи пут да парадирају нашим вртићима, школама и кућама!
-Зато што неће стати на паради, јер је свуда у свету њихов следећи захтев легализација хомосексуалних бракова и усвајање деце, а потом и спуштање границе дозвољености педофилије и инцеста!
-Зато што ће ме унуци питати где сам био кад су уводили неморал и мењали лик српског народа, а ја морам да имам одговор!
-Зато што припадам већинској и традиционалној Србији која је у мањини на медијској и политичкој сцени, а то је кршење воље и владавине народа!
-Зато што ми је породица важнија од Европске Уније!
-Зато да би провокативна парада 10. октобра била отказана!
-Зато што нећу више да ћутим, да се повлачим, да кукам, да им дозвољавам да ме вређају и понижавају – хоћу да им покажем да се не бојим да волим Србију и наше националне, духовне и моралне вредности.
Бићу тамо са својом породицом - због својих предака, због себе и своје породице, због потомака!
Бићу тамо јер верујем у породичне вредности и не дам да нам намећу неморал и лажне и непотребне теме док Србија пропада у духовном, моралном, биолошком, економском, социјалном, привредном и сваком другом државном погледу!
Излазим у Породичну шетњу да се упознам са другим породичним људима и да сви заједно покажемо снагу породице и супротставимо се онима који су уништили све, а сад хоће и наше породице! ** **Не дам! Ово је моја борба! Ово је само почетак нашег организовања у друштвени покрет српских породица: Покрет за живот, јер живот је на нашој страни!
За одбрану породице и отказивање геј параде! За маму и тату! За живот нерођеног детета! За вишедетне породице! За Лигу српских породица!
Субота, 9. октобар, Београд, Студентски Плато у 13 часова!
Породична шетња ЗА ОДБРАНУ ПОРОДИЦЕ И ОТКАЗИВАЊЕ ГЕЈ ПАРАДЕ!
Покажимо снагу породице! Супротставимо се онима који су уништили све, а сад хоће и наше породице!
Не дам! Видимо се у суботу
Аутор је један од оснивача и уредника часописа ДВЕРИ СРПСКЕ и секретар Управног одбора Српског сабора Двери.
- навијачкаСвест!Корисник
- Број порука : 972
Локација : Велика Србија
Регистрован : 06.12.2009
Re: Педери марширају градом?!
8/10/2010, 15:40
http://www.dverisrpske.com/tekst/1873110
Срамота!
Срамота!
Саопштење за јавност због забране
скупа пореских обвезника
Припадници Министарства унутрашњих послова Србије су организатору протесног скупа „Протест пореских обвезника због одлуке Владе Србије да финансира тзв. Параду поноса” Владимиру Мишковићу данас уручили решење МУП-а Србије о забрани скупа, због наступања околности из члана 11., став 1. Закона о окупљању грађана који гласи: „Надлежни орган може да забрани одржавање јавног скупа ради спречавања ометања јавног саобраћаја, угрожавања здравља, јавног морала или безбедности људи и имовине”.
Порески обвезници оштро протествују због овакве одлуке МУП-а Србије, јер се поставља питање до каквог угрожавања јавног морала би могло доћи на нашем скупу? Нико од грађана и представника медија није најавио да ће на скуп доћи оскудно одевен или без одеће на себи, јер је управо то манир организатора „Параде поноса”, због чијег организовања и државног финансирања је протесни скуп и сазван.
Поставља се питање и ко је овде дискриминисан? Иако се организатори „Параде поноса” стално жале на дискриминацију, МУП Србије није одлучио да забрани њихову манифестацију него баш супротно – МУП забрањује скупове грађана који се противе одржавању „Поворке поноса”. Поставља се питање ко је овде дискриминисан, они који се стално жале да дискриминацију, или грађани који су стварно дискриминисани, којима се забрањује грађанско право које је другим грађанима омогућено.
Без обзира на двоструке стандарде представника власти у Србији, која подржава и финансира манифестације једне групе грађана, а забрањује скупове друге групе грађана, српски порески обвезници се надају да ће, упркос огромном револту грађана, манифестација „Парада поноса” проћи без инцидената и немилих сцена, јер насиље на улицама нашег главног града никоме није потребно. Због тога апелујемо на учеснике „Параде поноса” и припаднике МУП-а да се уздрже од провокација упућених грађанима Београда, јер су тензије у јавности због тешке економске ситуације толико велике да је веома лако изазвати инциденте са несагледивим последицама. Порески обвезници са жаљењем констатују да је власт, забраном Протеста пореских обвезника због одлуке Владе Србије да финансира тзв. Параду поноса, пропустила прилику да каналише назадовоство грађана организовањем мирног скупа, због чега ће сама сносити последице ако дође до немилих сцена које смо сви хтели да избегнемо.
У Београду, 08.10.2010. године
Владимир Мишковић
- КрагујевацЦрвени Ђаволи
- Број порука : 1967
Локација : VineyaRD
Регистрован : 13.04.2009
Re: Педери марширају градом?!
9/10/2010, 01:33
http://www.nspm.rs/komentar-dana/vanredno-stanje-ili-parada-ponosa.html
- CasualMenteКорисник
- Број порука : 5426
Локација : Београд
Регистрован : 29.07.2008
Re: Педери марширају градом?!
9/10/2010, 20:32
ПАМЕТ У ГЛАВУ!
Re: Педери марширају градом?!
9/10/2010, 23:38
Погледајте клип ви који нисте били и упоредите га са чланцима из данашњих новина (Мондо,у92,итд).
- Ultra' StyleКорисник
- Број порука : 215
Локација : Будва
Регистрован : 21.03.2010
Re: Педери марширају градом?!
10/10/2010, 01:17
Zna li neko pravu cifru ljudi na porodicnoj setnji ?Паранормал ::Погледајте клип ви који нисте били и упоредите га са чланцима из данашњих новина (Мондо,у92,итд).
a na mondo portalu pise 2.500 hiljade ljudi
Re: Педери марширају градом?!
10/10/2010, 01:49
http://www.alo.rs/vesti/31801/Kakva_vlada_takva_i_parada
http://www.alo.rs/vesti/31740/Gejeve_ce_gadati_i_gonima
Oj, Kosovo, Kosovo, zemljo moja mila
http://www.alo.rs/vesti/31740/Gejeve_ce_gadati_i_gonima
- psyhomasterКорисник
- Број порука : 1136
Локација : СРБИЈА
Регистрован : 24.02.2009
Re: Педери марширају градом?!
10/10/2010, 19:13
10 година касније
све је много јасније!!!
Тада је било част навијач бити,
који ће за отаџбину и крв пролити,
али сада је част да што више има,
болесних лезбејки и педерчина!!!
И да ли су сада задовољни педери,који су прошетали где их нико није видео....???
Да ли су задовољна господа из европе,и издајници из владе...???
Да ли су задовољни керови што су завршили у болници???
Да ли је неком нешто значило што се ово срање одржало???
све је много јасније!!!
Тада је било част навијач бити,
који ће за отаџбину и крв пролити,
али сада је част да што више има,
болесних лезбејки и педерчина!!!
И да ли су сада задовољни педери,који су прошетали где их нико није видео....???
Да ли су задовољна господа из европе,и издајници из владе...???
Да ли су задовољни керови што су завршили у болници???
Да ли је неком нешто значило што се ово срање одржало???
Re: Педери марширају градом?!
10/10/2010, 19:18
http://www3.serbiancafe.com/lat/diskusije/mesg/15/015104675/ovaj-dan-je-pokazao.html?3 Први пост.
- CasualsКорисник
- Број порука : 585
Регистрован : 14.05.2009
Re: Педери марширају градом?!
10/10/2010, 19:23
Edit: Нема потребе за покретањем овакве теме,измењен ти је пост само да се не би надовезивали други.
СВЕ СЕ ПРАТИ,ПАМЕТ У ГЛАВУ!
Администрација
СВЕ СЕ ПРАТИ,ПАМЕТ У ГЛАВУ!
Администрација
- навијачкаСвест!Корисник
- Број порука : 972
Локација : Велика Србија
Регистрован : 06.12.2009
Re: Педери марширају градом?!
10/10/2010, 19:27
Москва
- Moskri63Корисник
- Број порука : 10
Локација : НБГД
Регистрован : 03.10.2010
Re: Педери марширају градом?!
15/10/2010, 22:55
Браво за Русе!Јел код њих било некад покушаја параде срама,зна ли неко?
- Напред ПартизанКорисник
- Број порука : 122
Регистрован : 16.07.2009
Re: Педери марширају градом?!
16/10/2010, 01:50
Било је код њих бију и жандари и цивили педереMoskri63 ::Браво за Русе!Јел код њих било некад покушаја параде срама,зна ли неко?
- навијачкаСвест!Корисник
- Број порука : 972
Локација : Велика Србија
Регистрован : 06.12.2009
Re: Педери марширају градом?!
16/10/2010, 10:29
Путин је забранио параду у Русији до 2100 и неке године ваљда тако неш`Moskri63 ::Браво за Русе!Јел код њих било некад покушаја параде срама,зна ли неко?
- КрагујевацЦрвени Ђаволи
- Број порука : 1967
Локација : VineyaRD
Регистрован : 13.04.2009
Re: Педери марширају градом?!
19/10/2010, 13:56
Ви мрзите нас- ми мрзимо вас!
Да се разумемо, у реакцијама педера, како оних који су шетали, тако и оних који нам воде државу, нема ни речи о поштовању било каквих права, слобода, различитости, никаквог страха од (или одбацивања) било каквих насилних метода деловања. Све се своди на крајњу субјективну оцену, на допадљивост или недопадљивост.
Кренимо онда редом: Да се домаћи педери брину о било каквим правима, слободама и различитости, у начелу, онда би они морали бити први који ће стати у одбрану слободе припадника свих оних организација које савремено друштво карактерише као ''неонацисте'' или пак ''клерофашисте''. Зашто? Па, први би разлог био садржан у једној баналној истини коју нам наши педери стално натурају на врат- ТАКО ЈЕ У ЕВРОПИ! И заиста, широм оне Уније у коју желе да нас увуку, шетње оваквих националних омладинских организација су нормална ствар. Но, са друге стране, још је једна ствар овде у питању- ако се ја залажем за различитост мишљења у начелу, онда је просто логично да слободу да свој став изрази (ма шта ја о њему мислим) има и она друга страна, која ми није на срцу. Али, као што видимо, у Србији је то сасвим немогуће, тим пре што никада нисмо видели нити чули било кога од домаћих педера да је рекао: па припадници ''екстремних покрета'', без обзира на то што ја мислим о њима, имају право да искажу свој став.
Што се тиче насиља, домаћа власт је током деведесетих година у великој мери потврдила да насилно деловање сматра изразом демократије, јер ''када држава затаји'' говоре наши вајни демократи,''обавеза је цивилног друштва да делује''. У тим нередима, као што је познато, било је и неколико жртава, које су пале под палицама и чизмама ондашње полиције која је служила ондашњем режиму у којем је битну улогу играо један овдашњи Министар. Дакле, и овде је на делу општа первертација. Јер, ако сам у начелу против насиља, онда га ја никада нећу упражњавати, без обзира колика је мука која ме је притисла. Чак шта више, пример Гандија, којег домаћи педери често узимају у уста, јасно показује како се ненасилно бори против насилника.
Ипак, сведоци смо истине да су домаћи педери свој насилнички менталитет у потпуности испољили фамозног 5. октобра, када је горео Београд, када је горела стара зграда Народне Скупштине, када су се из ње износиле слике, фотеље, а у њу улазили припадници, сада већ чувеног ''Земунског клана''.
Став да је насиље метод политичког деловања ФАШИСТА и НАЦИСТА је тачна, али овај став наших педера није потпун, јер су се истим методама служили и КОМУНИСТИ, али и ДЕМОКРАТИ. Јер, шта је друго донела октобарска револуција 1917. у Русији него насиље и смрт? Шта друго, него насиље над сопственим живљем представљају тзв ''црне листе'' према којима су америчке тајне службе вршиле хапшење сопствених држављана под оптужбом да су комунисти (многима од њих те оптужбе никада нису ни доказане), или пак пример чувеног Титиног рецепта званог ''Голи оток''? Није ли прва модерна демократија у Европи настала на развалинама француске монархије, и није ли управо она однела стотине глава и довела (заједно са оима који су јој се супротставили), до Наполеонових ратова? Нису ли , управо либерално- демократске земље крајем тридесетих година прошлог века продале Хитлеру Судете и Пољску, покренувши тако лавину која је однела милионе живота? Дакле, насиље је и те како метод деловања свих политичких идеологија. Нити једна није одвојена од истог. Нису ли примери 5. октобра, или пак пример, многоцењене, од домаћих педера, пољске ''Солидарности'', или ''Прашког пролећа'', ординарни докази насилног деловања у ''настајућим демократијама''?
Један од ''очева савремене демократије'' Карл Попер је рекао- НЕМА ДЕМОКРАТИЈЕ ЗА НЕПРИЈАТЕЉЕ ДЕМОКРАТИЈЕ! У овој реченици, све је речено. Власт је та која штити демократију и она је та која одређује ''шта јесте, а шта није демократија''. Свако онај који су успротиви од власти подареној дефиницији- аутоматски постаје непријатељ исте. А са непријатељем зна се шта се ради. Па зар није овај став истоветан ставу оних демократија које су за себе говориле да су ''директне'' (комунизам и фашизам)? И зар се у овом ставу Карла Попера, којег се домаћи педери држе к'о пијан плота не назире одговор на питање- ако домаће власти нису у начелу за слободу говора и мисли, за равноправност и ненасилну акцију, о чему се уствари ради?
Одговор је јасан- своје расположње, домаћи педери дефинишу према сопственом субјективном осећају: они су против насиља, када је оно уперено против њих. Они су за равноправност и слободе разних врста, онда када то иде њима у корст, тј. у корист онога што они дефинишу као ''демократија''. Они, дакле, немају, нити бране било какв начелни став, па отуда, ако они тако мисле, ко сме и нама да забрани да исто мислимо?
ВИ МРЗИТЕ НАС- МИ МРЗИМО ВАС!
Текст преузет са сајта Србски Посматрач
Да се разумемо, у реакцијама педера, како оних који су шетали, тако и оних који нам воде државу, нема ни речи о поштовању било каквих права, слобода, различитости, никаквог страха од (или одбацивања) било каквих насилних метода деловања. Све се своди на крајњу субјективну оцену, на допадљивост или недопадљивост.
Кренимо онда редом: Да се домаћи педери брину о било каквим правима, слободама и различитости, у начелу, онда би они морали бити први који ће стати у одбрану слободе припадника свих оних организација које савремено друштво карактерише као ''неонацисте'' или пак ''клерофашисте''. Зашто? Па, први би разлог био садржан у једној баналној истини коју нам наши педери стално натурају на врат- ТАКО ЈЕ У ЕВРОПИ! И заиста, широм оне Уније у коју желе да нас увуку, шетње оваквих националних омладинских организација су нормална ствар. Но, са друге стране, још је једна ствар овде у питању- ако се ја залажем за различитост мишљења у начелу, онда је просто логично да слободу да свој став изрази (ма шта ја о њему мислим) има и она друга страна, која ми није на срцу. Али, као што видимо, у Србији је то сасвим немогуће, тим пре што никада нисмо видели нити чули било кога од домаћих педера да је рекао: па припадници ''екстремних покрета'', без обзира на то што ја мислим о њима, имају право да искажу свој став.
Што се тиче насиља, домаћа власт је током деведесетих година у великој мери потврдила да насилно деловање сматра изразом демократије, јер ''када држава затаји'' говоре наши вајни демократи,''обавеза је цивилног друштва да делује''. У тим нередима, као што је познато, било је и неколико жртава, које су пале под палицама и чизмама ондашње полиције која је служила ондашњем режиму у којем је битну улогу играо један овдашњи Министар. Дакле, и овде је на делу општа первертација. Јер, ако сам у начелу против насиља, онда га ја никада нећу упражњавати, без обзира колика је мука која ме је притисла. Чак шта више, пример Гандија, којег домаћи педери често узимају у уста, јасно показује како се ненасилно бори против насилника.
Ипак, сведоци смо истине да су домаћи педери свој насилнички менталитет у потпуности испољили фамозног 5. октобра, када је горео Београд, када је горела стара зграда Народне Скупштине, када су се из ње износиле слике, фотеље, а у њу улазили припадници, сада већ чувеног ''Земунског клана''.
Став да је насиље метод политичког деловања ФАШИСТА и НАЦИСТА је тачна, али овај став наших педера није потпун, јер су се истим методама служили и КОМУНИСТИ, али и ДЕМОКРАТИ. Јер, шта је друго донела октобарска револуција 1917. у Русији него насиље и смрт? Шта друго, него насиље над сопственим живљем представљају тзв ''црне листе'' према којима су америчке тајне службе вршиле хапшење сопствених држављана под оптужбом да су комунисти (многима од њих те оптужбе никада нису ни доказане), или пак пример чувеног Титиног рецепта званог ''Голи оток''? Није ли прва модерна демократија у Европи настала на развалинама француске монархије, и није ли управо она однела стотине глава и довела (заједно са оима који су јој се супротставили), до Наполеонових ратова? Нису ли , управо либерално- демократске земље крајем тридесетих година прошлог века продале Хитлеру Судете и Пољску, покренувши тако лавину која је однела милионе живота? Дакле, насиље је и те како метод деловања свих политичких идеологија. Нити једна није одвојена од истог. Нису ли примери 5. октобра, или пак пример, многоцењене, од домаћих педера, пољске ''Солидарности'', или ''Прашког пролећа'', ординарни докази насилног деловања у ''настајућим демократијама''?
Један од ''очева савремене демократије'' Карл Попер је рекао- НЕМА ДЕМОКРАТИЈЕ ЗА НЕПРИЈАТЕЉЕ ДЕМОКРАТИЈЕ! У овој реченици, све је речено. Власт је та која штити демократију и она је та која одређује ''шта јесте, а шта није демократија''. Свако онај који су успротиви од власти подареној дефиницији- аутоматски постаје непријатељ исте. А са непријатељем зна се шта се ради. Па зар није овај став истоветан ставу оних демократија које су за себе говориле да су ''директне'' (комунизам и фашизам)? И зар се у овом ставу Карла Попера, којег се домаћи педери држе к'о пијан плота не назире одговор на питање- ако домаће власти нису у начелу за слободу говора и мисли, за равноправност и ненасилну акцију, о чему се уствари ради?
Одговор је јасан- своје расположње, домаћи педери дефинишу према сопственом субјективном осећају: они су против насиља, када је оно уперено против њих. Они су за равноправност и слободе разних врста, онда када то иде њима у корст, тј. у корист онога што они дефинишу као ''демократија''. Они, дакле, немају, нити бране било какв начелни став, па отуда, ако они тако мисле, ко сме и нама да забрани да исто мислимо?
ВИ МРЗИТЕ НАС- МИ МРЗИМО ВАС!
Текст преузет са сајта Србски Посматрач
- КрагујевацЦрвени Ђаволи
- Број порука : 1967
Локација : VineyaRD
Регистрован : 13.04.2009
Re: Педери марширају градом?!
19/10/2010, 13:58
Парада содомиста као Антилитургија
У недељу 10.10.2010. године око 10:00 часова ујутро у скоро свим београдским храмовима одигравала се права и истинска парада поноса, као једно јавно дело. Наиме, служила се Литургија. Литургија у данашњем језику има врло уско и конкретно значење и односи се на евхаристијску службу у цркви, али је њено изворно значање управо „јавно дело“. Грчка реч „λειτουργια“, или латинска „ministerium“, „officium“, значи управо „јавно дело“. Као што и сама реч Црква, грчки „Еκκλησια“ од „καλεω“ значи „заједница позваних“.
У исто време на једном јавном месту у Београду окупила се и једна друга „заједница позваних“. То је једна изузетно мала заједница на чије „јавно служење“ су могли доћи само и искључиво они који су позвани[1]. Они су такође имали своју „параду поноса“, такође као јавно дело. Овде ћемо сада упоредити сличности и разлике ова два скупа.
Пре свега да би смо разликовали ове две групе морамо их именовати правим именом. Она прва, видели смо, зове се Црква. Ова друга је по суштини дакле такође „заједница позваних“ али се они намећу као алтернатива Цркви[2], њима дакле можемо ставити предметак који ће означити да су они ту недељом „уместо Цркве“; што ће рећи да су они Антицрква.
Црква већ две хиљаде година недељом организује параду поноса, односно Литургију, на којој свештеници читају прозбе молећи се за мир, љубав, миран и честит живот, за правду неправедно затворенима, за покој страдалима, за оздрављење оболелих,... а верни одговарају са „подај Господе“ и „Господе помилуј“.
На Литургији се врши и ход, понекад после буде и Литија. На том ходу свештеници шетају кроз цркву носећи Јеванђеље и касније Свете Дарове, призивајући Царство Небеско.
Антицрква сада организује своју параду поноса, и уређује је управо према примеру Литургије, очигледно ствара Антилитургију. На Антилитургији такође се верници (Антицркве) најпре сакупљају на једном месту, затим крећу прозбе онога који началствује скупом, на то му окупљени верници одговарају са „тако jе“ („амин“) и „живео говорник“ („и духови твојему“).
Затим Антицрква креће на Антилитургијски велики ход, или можда литију. Носе своје барјаке, узносе прозбе „доле држава“, „смрт држави“[3],... призивајући анархијско безвлађће, односно власт Сатане. Антилитургија оглашених завршава се тако што држава хапси „оглашене“ пре почетка Антилитургије. Службеници државе ујутру, пре него што „оглашени“ оду на Литургију у цркву, упадну у њихове станове похапсе „оглашене“ а често и чланове њихове породице и онда Антилитургија може да почне.
На Литургији свештеници и верници Цркве размењују целив мира, односно љубе једни друге у рамена мирећи се и молећи се за мир на земљи и добру вољу међу људима. На Антилитургији антисвештеници и њихови верни размењују антицелив антимира, односно размењују скарадност и љубав према греху.
На врхунцу Литургије свршава се Евхаристијска тајна када се свештеници и верници причешћују Телом и Крвљу Господа Бога Исуса Христа. На Антилитургији врхунац се дешава када држава шаље своје слуге да пролију крв на улице. Насиље, физички сукоби, крв на улицама Београда, разарање заједнице, пројављују се као Антиевхаристија, као пројава Антихристовог духа.
На крају Литургије верни народ Цркве прелази у парохијски дом где заједно седа за трпезу љубави, агапе, и тамо деле заједнички ручак а затим у миру крећу својим домовима. На крају Антилитургије верници Антицркве одлазе на заједничку „журку“ коју им обезбеђује држава за чију су се смрт малопре молили, тамо у највећем нереду деле заједнички алкохол да би их након тога држава у специјалним кавезима одвезла њиховим кућама.
Оваква јавна манифестација блуда и антиприродног поретка, тврде њени верници, присутна је у друштву од најстаријих времена и сада се коначно слави као безалтернативни и безконкурентни домет цивилизације и крем европске културе којој треба да стремимо. Они који су против оваквог поретка они су против света.
А ми као хришћани не би смо се могли више сложити са овим њиховим тврдњама. Ми већ у Старом завету видимо пример овакве „параде поноса“, управо по коме су и добили име Содомити.
Видимо пример Содоме и Гоморе, као и Божији одговор на такво друштвено уређење.
Ми видимо и у Новом Завету како је овај свет дочекао Сина Божијега, и сећамо се Његових речи „У свијету ћете имати невољу, али не бојте се, јер ја надвладах свијет“ (Јов. 16, 33). Те се апсолутно слажемо да ми нисмо за овај свет.
А о култури њиховој, европејској, најбоље говори новопросијавши светитељ Цркве, Свети Авва Јустин Ћелијски, када каже: „Гле, где је такав помор људских бића и душа људских, такав помор и такво ропство? Ропство каквим болује и робује европски човек. Утопио је себе, све своје идеале, све своје мисли у такозвано благостање, у материјално благостање, у културно благостање.
Култура - најпразнији и најсрамнији и најгори идол који је човек могао да измисли! Томе идолу даноноћно служи несрећна култура, несрећна Европа, а и ми, бедни Срби. Ми каскамо за безбожном и лудом Европом, одричемо се Христа и у просвети и у животу свакодневном.
Шта се збива с нама, шта се збива са Србима? О, мало је два светска рата! Трећи, четврти, пети, све док се луди Европљани не покају за Господом Христом и док Њега не унесу у свој живот, у свој ум, у своју мисао, у своје срце. Дотле - нема мира! Дотле - рат за ратом! Извршава се и збива пророштво Светог Симеона Богопримца: "Овај лежи да многе подигне и обори".“
Показујући да ми нисмо само на речима за мир и љубав према врлини а мржњу само према греху а не и грешнику, Црквени великодостојници апеловали су да се Антилитургија Антицркве не одржава и тамо где су већина хришћани. Зато и Високопреосвећени Митрополит црногорско-приморски Г. Амфилохије каже „Црква као чуварка светиње живота и љубави, и као радионица вечног живота и чистоте, непролазне љубави, осуђује свако насиље и има обавезу и дужност да сваког човека, свако људско поколење, па и ово данашње, непрестано подсећа на потребу „разликовања Бога и Сатане, светлости и мрака, зла и добра, истине и лажи, природности и противприродности, смисла и бесмисла”. Зато она као таква не може прихватити нити одобрити поворку срама - за поворку поноса, поготову кад се њеним наметањем, као у овом и сваком сличном случају, врши јавно насиље над инакомислећим”. Подсећајући на народну изреку „Оно чега се паметан стиди, тиме се луд поноси...„, Митрополит Амфилохије каже да Црква „Поворку поноса” не одобрава утолико пре што се она организује у граду који је под „вековним покровом Пречисте, Преблагословене Деве Богородице, која је нетрулежно Бога Љубави родила - за живот света”.
[1] Они су своје позивнице добијали написмено, и онда у договорено време дођу на договорено место које им је држава обезбедила, добију жуту траку коју носе око руке и кући их после врате у кавезу те када се увере да је сигурно, пусте их назад на слободу у њихово природно станиште.
[2] Тврде да се боре и за права „педера верника“ а параду заказују у време када се у храмовима свршава Света Тајна Евхаристије и тиме над „педерима верницима“ врше дискриминацију ускраћујући им Причешће или им ускраћујући право да учествују на паради.
[3] И то иста она држава која је отела од пензионера, радника, студената, деце,... да би организовала Антилитургију, која је ангажовала преко 6000 својих службеника да обезбеди одржавање Антилитургије и која сваке године одваја солидну суму у буџету за финансирање Антицркве.
У недељу 10.10.2010. године око 10:00 часова ујутро у скоро свим београдским храмовима одигравала се права и истинска парада поноса, као једно јавно дело. Наиме, служила се Литургија. Литургија у данашњем језику има врло уско и конкретно значење и односи се на евхаристијску службу у цркви, али је њено изворно значање управо „јавно дело“. Грчка реч „λειτουργια“, или латинска „ministerium“, „officium“, значи управо „јавно дело“. Као што и сама реч Црква, грчки „Еκκλησια“ од „καλεω“ значи „заједница позваних“.
У исто време на једном јавном месту у Београду окупила се и једна друга „заједница позваних“. То је једна изузетно мала заједница на чије „јавно служење“ су могли доћи само и искључиво они који су позвани[1]. Они су такође имали своју „параду поноса“, такође као јавно дело. Овде ћемо сада упоредити сличности и разлике ова два скупа.
Пре свега да би смо разликовали ове две групе морамо их именовати правим именом. Она прва, видели смо, зове се Црква. Ова друга је по суштини дакле такође „заједница позваних“ али се они намећу као алтернатива Цркви[2], њима дакле можемо ставити предметак који ће означити да су они ту недељом „уместо Цркве“; што ће рећи да су они Антицрква.
Црква већ две хиљаде година недељом организује параду поноса, односно Литургију, на којој свештеници читају прозбе молећи се за мир, љубав, миран и честит живот, за правду неправедно затворенима, за покој страдалима, за оздрављење оболелих,... а верни одговарају са „подај Господе“ и „Господе помилуј“.
На Литургији се врши и ход, понекад после буде и Литија. На том ходу свештеници шетају кроз цркву носећи Јеванђеље и касније Свете Дарове, призивајући Царство Небеско.
Антицрква сада организује своју параду поноса, и уређује је управо према примеру Литургије, очигледно ствара Антилитургију. На Антилитургији такође се верници (Антицркве) најпре сакупљају на једном месту, затим крећу прозбе онога који началствује скупом, на то му окупљени верници одговарају са „тако jе“ („амин“) и „живео говорник“ („и духови твојему“).
Затим Антицрква креће на Антилитургијски велики ход, или можда литију. Носе своје барјаке, узносе прозбе „доле држава“, „смрт држави“[3],... призивајући анархијско безвлађће, односно власт Сатане. Антилитургија оглашених завршава се тако што држава хапси „оглашене“ пре почетка Антилитургије. Службеници државе ујутру, пре него што „оглашени“ оду на Литургију у цркву, упадну у њихове станове похапсе „оглашене“ а често и чланове њихове породице и онда Антилитургија може да почне.
На Литургији свештеници и верници Цркве размењују целив мира, односно љубе једни друге у рамена мирећи се и молећи се за мир на земљи и добру вољу међу људима. На Антилитургији антисвештеници и њихови верни размењују антицелив антимира, односно размењују скарадност и љубав према греху.
На врхунцу Литургије свршава се Евхаристијска тајна када се свештеници и верници причешћују Телом и Крвљу Господа Бога Исуса Христа. На Антилитургији врхунац се дешава када држава шаље своје слуге да пролију крв на улице. Насиље, физички сукоби, крв на улицама Београда, разарање заједнице, пројављују се као Антиевхаристија, као пројава Антихристовог духа.
На крају Литургије верни народ Цркве прелази у парохијски дом где заједно седа за трпезу љубави, агапе, и тамо деле заједнички ручак а затим у миру крећу својим домовима. На крају Антилитургије верници Антицркве одлазе на заједничку „журку“ коју им обезбеђује држава за чију су се смрт малопре молили, тамо у највећем нереду деле заједнички алкохол да би их након тога држава у специјалним кавезима одвезла њиховим кућама.
Оваква јавна манифестација блуда и антиприродног поретка, тврде њени верници, присутна је у друштву од најстаријих времена и сада се коначно слави као безалтернативни и безконкурентни домет цивилизације и крем европске културе којој треба да стремимо. Они који су против оваквог поретка они су против света.
А ми као хришћани не би смо се могли више сложити са овим њиховим тврдњама. Ми већ у Старом завету видимо пример овакве „параде поноса“, управо по коме су и добили име Содомити.
Видимо пример Содоме и Гоморе, као и Божији одговор на такво друштвено уређење.
Ми видимо и у Новом Завету како је овај свет дочекао Сина Божијега, и сећамо се Његових речи „У свијету ћете имати невољу, али не бојте се, јер ја надвладах свијет“ (Јов. 16, 33). Те се апсолутно слажемо да ми нисмо за овај свет.
А о култури њиховој, европејској, најбоље говори новопросијавши светитељ Цркве, Свети Авва Јустин Ћелијски, када каже: „Гле, где је такав помор људских бића и душа људских, такав помор и такво ропство? Ропство каквим болује и робује европски човек. Утопио је себе, све своје идеале, све своје мисли у такозвано благостање, у материјално благостање, у културно благостање.
Култура - најпразнији и најсрамнији и најгори идол који је човек могао да измисли! Томе идолу даноноћно служи несрећна култура, несрећна Европа, а и ми, бедни Срби. Ми каскамо за безбожном и лудом Европом, одричемо се Христа и у просвети и у животу свакодневном.
Шта се збива с нама, шта се збива са Србима? О, мало је два светска рата! Трећи, четврти, пети, све док се луди Европљани не покају за Господом Христом и док Њега не унесу у свој живот, у свој ум, у своју мисао, у своје срце. Дотле - нема мира! Дотле - рат за ратом! Извршава се и збива пророштво Светог Симеона Богопримца: "Овај лежи да многе подигне и обори".“
Показујући да ми нисмо само на речима за мир и љубав према врлини а мржњу само према греху а не и грешнику, Црквени великодостојници апеловали су да се Антилитургија Антицркве не одржава и тамо где су већина хришћани. Зато и Високопреосвећени Митрополит црногорско-приморски Г. Амфилохије каже „Црква као чуварка светиње живота и љубави, и као радионица вечног живота и чистоте, непролазне љубави, осуђује свако насиље и има обавезу и дужност да сваког човека, свако људско поколење, па и ово данашње, непрестано подсећа на потребу „разликовања Бога и Сатане, светлости и мрака, зла и добра, истине и лажи, природности и противприродности, смисла и бесмисла”. Зато она као таква не може прихватити нити одобрити поворку срама - за поворку поноса, поготову кад се њеним наметањем, као у овом и сваком сличном случају, врши јавно насиље над инакомислећим”. Подсећајући на народну изреку „Оно чега се паметан стиди, тиме се луд поноси...„, Митрополит Амфилохије каже да Црква „Поворку поноса” не одобрава утолико пре што се она организује у граду који је под „вековним покровом Пречисте, Преблагословене Деве Богородице, која је нетрулежно Бога Љубави родила - за живот света”.
[1] Они су своје позивнице добијали написмено, и онда у договорено време дођу на договорено место које им је држава обезбедила, добију жуту траку коју носе око руке и кући их после врате у кавезу те када се увере да је сигурно, пусте их назад на слободу у њихово природно станиште.
[2] Тврде да се боре и за права „педера верника“ а параду заказују у време када се у храмовима свршава Света Тајна Евхаристије и тиме над „педерима верницима“ врше дискриминацију ускраћујући им Причешће или им ускраћујући право да учествују на паради.
[3] И то иста она држава која је отела од пензионера, радника, студената, деце,... да би организовала Антилитургију, која је ангажовала преко 6000 својих службеника да обезбеди одржавање Антилитургије и која сваке године одваја солидну суму у буџету за финансирање Антицркве.
- КрагујевацЦрвени Ђаволи
- Број порука : 1967
Локација : VineyaRD
Регистрован : 13.04.2009
Re: Педери марширају градом?!
19/10/2010, 13:59
Педерска парада и саопштење Синода
Свети Архијерејски Синод СПЦ-а, коначно се огласио саопштењем (које је потписао епископ бачки Иринеј) о заказаној „Паради поноса“, што је и по очекивању изазвало велику пажњу јавности.
Људи су углавном задовољни чињеницом да је саопштењем још једанпут истакнуто како је педерастија грех, и како СПЦ не подржава најављену параду.
Свакако, добро је што је то речено, међутим томе је посвећен само мањи део саопштења. Већи његов део, посвећен је осуди евентуалног насиља над учесницима параде, док о критици према властима које противно вољи народа, омогућавају параду, нема ни помена. Некада су велика светила Цркве православне, чак и претњом анатеме, разобличавали безбожне власти које шире саблазан. Данас је нажалост време у којем је нереално било очекивати такве мере истинског православног исповедништва, јер би на тај начин, водећи епископи СПЦ-а, изгубили све привилегије које им омогућавају овдашње евроунијатске власти. Нереално је било очекивати и да Синод позове на директно физичко спречавање параде, али сви ми православни србски родољуби, надали смо се макар да ће у саопштењу овдашња власт бити макар мало нападнута због дозвољавања параде, и због апологије педерастије. Зар није крајње дегутантно сваљивати кривицу (и то врло ублажено) само на педере и поједине медије и невладине организације? Суштина приче јесте да власти Србије по инструкцији ЕУ, утерују србском друштву идеологију хомосексуалоизма. А духовни пастири су дужни да се брину за паству, самим тим и да разобличе и само зло, као и оне од којих зло долази. Нажалост, у саопштењу Синода, нема ни словца којим се разобличава пропедерска антихришћанска и антисрбска власт, као и њихови ЕУ ментори, већ је оштрица критике практично усмерена на оне који планирају на физички начин да онемогуће параду.
Наиме у саопштењу Синода, осуда насиља темељи се на цитатима Аве Јустина Ћелијског који говори о томе како је грех силом истеривати заблуду из грешника (чудо је то како се у Синоду не сете Аве када треба зборити о екуменизму) и Светог Јована Златоустог, који говори о томе како хришћанин не треба да гони, већ да буде гоњен. Цитати су наравно неспорни, међутим овде је реч о замени теза, јер у вези предстојеће параде, нико и не помиње било какво насилно истеривање заблуде, нити гоњење било кога због његове болести. А разлика у исправном поступању према личним непријатељима, и непријатељима вере или заједнице, описана је јасно и прецизно у чувеној реченици Светог Филарета Московског: „Непријатеље своје љуби, непријатеље отачаства сатири, гнушај се непријатеља Божијих“
Наиме, „Геј парада“ јесте чин нарушавања јавног морала. Чак и у модерним секуларним правним поретцима, а поготово у старијим друштвима и државама које су имале јак хришћански печат, повреда јавног морала била је кажњива. Оци Цркве благословили су не само државне власти у сузбијању јавног ширења саблазни, већ и сваког хришћанина. Једина је разлика у томе што су по хришћанском схватању, само власти имале право да овакве преступнике под одређеним условима кажњавају смрћу.
Дакле, није спорно да грешника не треба мрзети, већ га треба позивати на покајање. Али, док он своје злодело врши и док шири саблазан, хришћанин има и право и дужност да га у томе спречава.
Христос нам поручује да се учимо од Њега, јер Он је „кротак и смирен срцем“. А знамо за догађај из Јеванђеља када Христос употребљава физичку силу при истеривању трговаца из храма. Дакле, Господ таквим поступком не испољава гнев према одређеним људима, већ спречава јавну саблазан.
У свом спису „Просветитељ“, Свети Јосиф Волоцки наводи мноштво примера из Светог Предања о супротстављању злу силом., то јест о физичком спречавању јавне саблазни. Много је таквих примера у прошлости, пре свега Византије и Русије, где су Свети људи, подржавали или чак тражили кажњавање и сузбијање јавне пројаве саблазни.
Такође, млака позиција Синода, испољена у наведеном саопштењу, видљива је и по избору веома неубедљиве и бесмислене аргументације против одржавања параде. Наиме, Синод истиче, како је он несагласан са било каквим јавним изражавањем сексуалне оријентације. То би значило, и да на пример, муж и жена, не би смели да се држе за руке или пољубе на јавном месту, јер шта је то ако не пројава њихове (хетеро)сексуалне оријентације?
Не мислимо овим освртом, да „солимо памет“ Синоду и епископу бачком, јер они много боље него писац ових редова познају чињенице из Светог Писма и Светог Предања, које су противречне деловима њиховог саопштења.
Баш због тога, као и због очигледне и манипулативне замене теза, делује као да је саопштење издато са намером да пре свега ослаби отпор најављеној паради. Јер константација чињенице да је педерастија грех, ни једног педера засигурно неће поколебати у намери да парадира. Али осуда насиља и манипулативна замена теза коју описасмо, свакако може утицати на промену одлуке многих верујућих Срба који су првобитно решили да се придруже покушајима спречавања параде. Ако је заиста тако, то је још једна потврда жалосне истине о својеврсној симфонији између даншњег Синода СПЦ и антисрбског пропедерског режима.
Али сваки србски родољуб, треба да се издигне из муља овдашње медијско-политичке колотечине, и да сам размисли како би данас поступили: Свети Симеон Мироточиви, Свети Петар Цетињски, Карађорђе, Његош и остали наши великани.
Свети Архијерејски Синод СПЦ-а, коначно се огласио саопштењем (које је потписао епископ бачки Иринеј) о заказаној „Паради поноса“, што је и по очекивању изазвало велику пажњу јавности.
Људи су углавном задовољни чињеницом да је саопштењем још једанпут истакнуто како је педерастија грех, и како СПЦ не подржава најављену параду.
Свакако, добро је што је то речено, међутим томе је посвећен само мањи део саопштења. Већи његов део, посвећен је осуди евентуалног насиља над учесницима параде, док о критици према властима које противно вољи народа, омогућавају параду, нема ни помена. Некада су велика светила Цркве православне, чак и претњом анатеме, разобличавали безбожне власти које шире саблазан. Данас је нажалост време у којем је нереално било очекивати такве мере истинског православног исповедништва, јер би на тај начин, водећи епископи СПЦ-а, изгубили све привилегије које им омогућавају овдашње евроунијатске власти. Нереално је било очекивати и да Синод позове на директно физичко спречавање параде, али сви ми православни србски родољуби, надали смо се макар да ће у саопштењу овдашња власт бити макар мало нападнута због дозвољавања параде, и због апологије педерастије. Зар није крајње дегутантно сваљивати кривицу (и то врло ублажено) само на педере и поједине медије и невладине организације? Суштина приче јесте да власти Србије по инструкцији ЕУ, утерују србском друштву идеологију хомосексуалоизма. А духовни пастири су дужни да се брину за паству, самим тим и да разобличе и само зло, као и оне од којих зло долази. Нажалост, у саопштењу Синода, нема ни словца којим се разобличава пропедерска антихришћанска и антисрбска власт, као и њихови ЕУ ментори, већ је оштрица критике практично усмерена на оне који планирају на физички начин да онемогуће параду.
Наиме у саопштењу Синода, осуда насиља темељи се на цитатима Аве Јустина Ћелијског који говори о томе како је грех силом истеривати заблуду из грешника (чудо је то како се у Синоду не сете Аве када треба зборити о екуменизму) и Светог Јована Златоустог, који говори о томе како хришћанин не треба да гони, већ да буде гоњен. Цитати су наравно неспорни, међутим овде је реч о замени теза, јер у вези предстојеће параде, нико и не помиње било какво насилно истеривање заблуде, нити гоњење било кога због његове болести. А разлика у исправном поступању према личним непријатељима, и непријатељима вере или заједнице, описана је јасно и прецизно у чувеној реченици Светог Филарета Московског: „Непријатеље своје љуби, непријатеље отачаства сатири, гнушај се непријатеља Божијих“
Наиме, „Геј парада“ јесте чин нарушавања јавног морала. Чак и у модерним секуларним правним поретцима, а поготово у старијим друштвима и државама које су имале јак хришћански печат, повреда јавног морала била је кажњива. Оци Цркве благословили су не само државне власти у сузбијању јавног ширења саблазни, већ и сваког хришћанина. Једина је разлика у томе што су по хришћанском схватању, само власти имале право да овакве преступнике под одређеним условима кажњавају смрћу.
Дакле, није спорно да грешника не треба мрзети, већ га треба позивати на покајање. Али, док он своје злодело врши и док шири саблазан, хришћанин има и право и дужност да га у томе спречава.
Христос нам поручује да се учимо од Њега, јер Он је „кротак и смирен срцем“. А знамо за догађај из Јеванђеља када Христос употребљава физичку силу при истеривању трговаца из храма. Дакле, Господ таквим поступком не испољава гнев према одређеним људима, већ спречава јавну саблазан.
У свом спису „Просветитељ“, Свети Јосиф Волоцки наводи мноштво примера из Светог Предања о супротстављању злу силом., то јест о физичком спречавању јавне саблазни. Много је таквих примера у прошлости, пре свега Византије и Русије, где су Свети људи, подржавали или чак тражили кажњавање и сузбијање јавне пројаве саблазни.
Такође, млака позиција Синода, испољена у наведеном саопштењу, видљива је и по избору веома неубедљиве и бесмислене аргументације против одржавања параде. Наиме, Синод истиче, како је он несагласан са било каквим јавним изражавањем сексуалне оријентације. То би значило, и да на пример, муж и жена, не би смели да се држе за руке или пољубе на јавном месту, јер шта је то ако не пројава њихове (хетеро)сексуалне оријентације?
Не мислимо овим освртом, да „солимо памет“ Синоду и епископу бачком, јер они много боље него писац ових редова познају чињенице из Светог Писма и Светог Предања, које су противречне деловима њиховог саопштења.
Баш због тога, као и због очигледне и манипулативне замене теза, делује као да је саопштење издато са намером да пре свега ослаби отпор најављеној паради. Јер константација чињенице да је педерастија грех, ни једног педера засигурно неће поколебати у намери да парадира. Али осуда насиља и манипулативна замена теза коју описасмо, свакако може утицати на промену одлуке многих верујућих Срба који су првобитно решили да се придруже покушајима спречавања параде. Ако је заиста тако, то је још једна потврда жалосне истине о својеврсној симфонији између даншњег Синода СПЦ и антисрбског пропедерског режима.
Али сваки србски родољуб, треба да се издигне из муља овдашње медијско-политичке колотечине, и да сам размисли како би данас поступили: Свети Симеон Мироточиви, Свети Петар Цетињски, Карађорђе, Његош и остали наши великани.
- StealОдстрањен
- Број порука : 350
Локација : Сибирски Гулаг
Регистрован : 20.09.2009
Re: Педери марширају градом?!
21/10/2010, 12:44
DŽUDIT RISMAN Uspostavljanje novog seksualnog poretka
http://www.pecat.co.rs/2010/10/dzudit-risman-uspostavljanje-novog-seksualnog-poretka/
http://www.pecat.co.rs/2010/10/dzudit-risman-uspostavljanje-novog-seksualnog-poretka/
Re: Педери марширају градом?!
21/10/2010, 12:58
Болештина,семе им се затрло (што је и логично).Steal ::DŽUDIT RISMAN Uspostavljanje novog seksualnog poretka
http://www.pecat.co.rs/2010/10/dzudit-risman-uspostavljanje-novog-seksualnog-poretka/
Стил,овде се пише искључиво ћириличним писмом,опомена пред бан.
Re: Педери марширају градом?!
29/1/2012, 01:19
http://eizbori.com/film-parada-u-skolama-kao-vannastavna-aktivnost/
http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbija/197769/Film-Parada-domaci-zadatak-
Сад налетим на ово. Прво оно са шиптарским уџбеницима, сад и ово!
http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbija/197769/Film-Parada-domaci-zadatak-
Сад налетим на ово. Прво оно са шиптарским уџбеницима, сад и ово!
Permissions in this forum:
Не можете одговорити на теме у овом форуму